har iallafall försökt...

Nu har jag försökt lägga upp bilder i mer än en timma. Jag blir så arg, men det är fel på mitt internet jag vet.

Vi hade det jätte trevligt igår. Reina badade hela dagen och Miki (min kusin 4 år) gick efter den stackars hunden hela tiden. Samma sak hände idag, till slut gömde Reina sig bakom soffan där Miki inte kunde komma åt henne. Tyckte så synd om stackan. Tyvärr fick vi ingen fisk igår, Papi skyllde på att det var för varmt, men jag tror bara att det inte var våran dag, jag fiskade knappt, hade inget tålamod alls.

Idag var tjejerna här. Mariam, Kiksson och Irene. Vi hade det väldigt trevligt. Åt massa gott och onyttigt och tittade på bilderna samt det jag spelat in från Barcelona. Jag fick även se Kikssons kort från när hon var i Mallorca i juni. Väldigt fina bilder.

Nej nu ska jag försöka sova lite. Får väl fortsätta med att försöka lägga upp bilderna imorgon. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0