Hemma med Banana

Så gott folk vad har ni för er? Jag antar att många ligger och sover. Tyvärr kan jag inte göra detsamma för jag måste vara med Banana, fan. Hahaha. Nej jag bara skojar love you Banana.

Jag har inte gjort så mycket idag.

Gick upp ganska sent, rastade Reina och sedan åkte jag till Kortedala för att hämta mina räkningar. Jag träffade pappa en stund och sedan hämtade mi amor mig och vi käkade lite mat här bredvid i någon restaurang och sedan åkte han iväg och jobbade och jag träffade Banana.

Banana och jag spelade lite bingo, tyvärr vann vi ingenting, men det var kul att få spela igen. Efter bingon åkte vi in till stan och käkade på Mcdonald's vilket var otroligt gott. Nu är vi hemma, vi har rastat Reina som ligger här bredvid och sover och nu ska vi börja prata om våra semestrar med en kopp kaffe till så att jag inte somnar (som vanligt) och är osocial (som vanligt).

Imorgon blir det stan med Banana.

ha det gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0