På jobbet

Hur mår alla?
Jag mår underbart bra. Vädret är helt underbart och Mariam ska snart komma och jobba kvällen med mig.
Jag har verkligen haft fullt upp den här veckan, jag har träffat massa nya människor och verkligen njutit utav mina lediga dagar.

Imorgon ska mamma bjudas på middag, på tisdag ska Emelie och Zoran bjudas på middag och på fredag fyller mostern min 39. Jag har verkligen en rolig vecka att se fram emot. Och så åker man ju till Barcelona vecka 29. Ska verkligen shoppa loss den här gången!

Min Dzana-banana reser bort imorgon, kommer sakna dig så mycket hjärtat men vi ses i augusti igen.

Jag kan bara tacka Gud för allt som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0