Fiskat idag

Gud vilken härlig dag jag har haft! Har varit borta heeela dagen med familjen. Vi åkte tidigt och åt frukost vid havet. Sedan flög timmarna förbi och nu är jag här hemma, nyduschad och bränd.

   ------> jag vet att alla har ett öga som är mindre än det andra, men är det lika stor skillnad på era ögon som det är på mina?


             

Ser ni lakanet bakom mig på sista bilden?

Det är min mosters verk. Hon orkar inte ha med sig sitt parasol för att det väger för mycket. Så hon tar med sig ett lakan istället och eftersom vi åker dit ofta har hon skaffat sig ett par grenar som hon gömmer när vi åker hem.

Ett par grenar och ett lakan och vips så har man hennes parasol, inte särsklit snyggt men väldigt smart. Jag undrar vad folk tyckte och tänkte om oss när dom gick förbi....säkert "jävla blattar skaffa er ett paraol". Jag hade tänkt så.

Här är iallfall min moster med sitt verk. Och stolt är hon också!



Vet ni nu ska jag SOVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0