Tråkig match

Nehe, det verkar inte hända så mycket, Inga mål, ingen action.
Bilder från igår:

  -----> Ser ni hur utsliten lilla jag ser ut efter en jobbig helg på jobbet...?




Jag åt entrecoten som jag fick med en jättegod potatis. Ni ser att jag fick ett HELT vitlökshuvud. jag har aldrig ätit det innan. Den var rostad fick vi reda på, jag var tvungen att fråga för den såg ju rå ut utifrån men själva bitarna var bruna och goda. Servitrisen frågade kocken och han hade rostat vitlöken.  Mycket gott!

Efter att vi hade ätit och tagit det lugnt så åkte vi och tvättade Dinkas bil, och självklart blev jag utnyttjad igen. Stackars lilla mig.

Nu ska lilla jag sova lite.

byebye darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0