Blivande frisör maybe?

Jag har rakat av håret på baby. Det var riktigt kul men jag var så rädd för att göra fel hela tiden.

 

Visst ser det fräscht ut med allt hår i badkaret! Det värsta måste ju vara att jag precis hade städat hela badrummet och nu så finns det lite hår här och där. Orkade inte göra värsta storstädningen igen, får göra det imon.

Det har varit en riktigt skön dag idag. Vaknade ju som sagt runt tio, jocos mamma gjorde underbar mat som vanligt och sedan storstädade jag och baby. Han köket och jag resten utav lägenheten. Mer kan jag inte begära...Hela kylskåpet blänkte iallfall sen efter att han hade städat det, min duktiga lilla älskling. Och sedan så rakade vi ju av håret på min love. Jag blev riktigt nöjd men baby tycker att han ser ut som en riktig idiot.

Sedan åkte vi till "seven eleven" och köpte cigg till lilla mig och så passade vi på att köpa oss två små pizzor. Jag tog en med tonfisk och lök och baby tog en med kyckling och lök. Vilken konstig smak vi hade ikväll....

Vi gjorde inte så mycket mer idag och klockan är snart elva, ja tiden går verkligen fort.

Nu ska baby och jag titta på Ondskan som går på TV4+.

Godnatt!! (ja om vi nu kommer kunna sova för våra grannar, babys landsmän har vääärsta festen...jävla hans landsmän, hehehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0