Brasilien mot Sverige

Vilken underbar match. Sitter med baby och försöker vara duktig genom att namnge alla när dom filmar dom när dom sjunger nationalsången, men fuck jag kan knappt namnet på hälften! Hahaha!

Jaja vi behöver ju inte ens säga vem som kommer att vinna, men svenskarna kan ju alltid hoppas på lika iallfall. Så att det inte blir så där skämmigt som när dom spelade  mot Chile här i Scandinavium och vi förlorade med 4-0. Även fast vi visste att vi skulle förlora efter tredje målet så sjung vii vidare och hoppades på ETT mål i allfall. För ja om ni inte visste det innan så är vi chilenare bäst på att hoppas!

Nu till matchen!

Kommentarer
Postat av: klara

ha en bra kväll :)

gå gärna in på min blogg och tipsa mig om vilka skor jag ska köpa (:

2008-03-26 @ 21:04:15
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0