Fika

Hur mår alla? Själv mår jag underbart. Har precis varit och fikat med fyra underbara tjejer: Pers, Kiksson, Sara och Dzana. Eller ja, fika och fika vi åt ju allihopa men vi satt iallfall på ett cafe. Och så hade vi det trevligt som vanligt.

Jag är så lyckligt lottad som har sååå underbara vänner. Och jag är SÅ glad att jag har lärt känna Pers och Tina. Ni är verkligen helt underbara. Jag är glad att Joco bjöd med er till Spanien förra året. Annars hade vi väl, eller ja, JAG fortsatt tycka illa om er, hahaha. Vad fel man kan ha om folk!

Två bilder jag tog med mobilen

image179
image180

Älskar er!


Skulle lägga in lite Barcelona bilder men men det fucka sig som vanligt! Blir så irriterad!!!

Nu ska jag iallfall ta det lite lugnt innan jag måste sova.

Buenas noches. Que duerman bien. (på tal om sova, köpte en drömbok i Barcelona som är på över 300 sidor. Me so happy!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0