Godmorning!

Skönt väder igen här nere i Göteborg. Så skönt. Vet inte vad det är med mig, sover så länge nu förtiden, det känns inte alls bra. Sover minst tolv timmar dagarna jag är ledig, får nog börja sätta på klockan om jag vill upp lite tidigare. Ringde till mitt jobb och sa att jag kommer imorgon och jobbar men dom hade redan ringt en vikarie för mig, fan fan fan, förlorar mer pengar nu. Ja ja vad ska man göra...

Bara en vecka kvar till Barcelona, har lust att packa min väska nu, hihihi, det känns så spännande. Vi ska bo i två lägenheter vid havet kanske 5-10 minuter från centrum. Längtar....

Tror jag ska äta lite frukost nu och sen får vi se vart dagen tar mig.

bye bye darling!

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

oh va gott att åka ut o resa!

2008-03-04 @ 12:29:57
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0