Hemma från stan

Kom hem från stan för en stund sedan. Har städat lite överallt här hemma, fick en flipp och kunde inte sluta. Jag köpte en lampa på Lager men nej fan den sitter inte som den ska. Varför blir det aldrig som jag vill? Jag är så trött på det här tråkiga livet. Lite bilder iallfall:

image133
Här blir Perso sminkad i Kicks. På mig la hon fundation, och jag skäms att säga det men jag har ALDRIG använt det innan. Jag hade acne när jag var yngre så jag var rädd att det skulle bli värre om jag använde fundation. Men nu ska jag ta och börja använda det och köpa mig bra produkter så att alla finnar jag har fått försvinner. För acnen är borta men Gud vad mycket finnar jag har fått på sistonde. Hatar verkligen min hud nu. Vet inte om det kan bero på all stress jag känner konstant...aja här är den jag köpte iallafall: kostar 260 kronor

image132

Köpte även Sofies mode och aftonbladet så jag ska lägga mig på sängen och titta lite i den....

bye bye darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0