Hemma igen

Vilken underbar dag det har varit!

Har varit med Emelie och Evelina hela dagen. Och tiden har gått sååå fort. Jag har burit min lilla Evelina så mycket så att jag har träningsvärk i armarna, snacka om otränad. Hahaha. Fattar inte hur lilla Emelie orkar! Det lilla trollet väger ju över fem kilo nu tror jag.

Vi åt en god lunch på cafe vallgatan som bestod av kycklingfile i pesto och pasta. Mycket gott måste jag säga. Känner mig fortfarande ganska så mätt och detta var vid 12 någongång. Sen när vi åkte hem till lilla Emelie så gjorde hon våfflor till mig. Underbart! Minns knappt när jag åt våfflor sist. Mamma vet ju inte ens vad våfflor är så vart skulle jag ha ätit våfflor? "Que es eso?" hade hon sagt, hehehe.

Hittade ett par jättesnygga röda pumps med lågklack. PERFEKTA för mig! En snygg klänning, rött läppstift och dom på, hot, hot, hot!

     


Nu ska jag leka lite med baby!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska också köpa röda pumps vänta bara :) ahha jag ska bara få ut allt vatten ur kroppen först :)

2008-04-05 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0