Matchpaus

passar på att skriva nu när första halvlek är avklarad. Hur tyckte ni Sverige spelade föressten? Själv tycker jag att dom spelade väldigt bra och synd att det inte blev mål i början när Rosenberg sköt mot mål. Jag vet ju att Brasilien kommer att vinna eller så blir det oavgjort men Sverige har nog en chans att ta hem detta. Det är ju just det som är grejen med fotboll, man vet aldrig vad som kommer att hända. Shit här sitter jag och låter som värsta fotbollsfantasten, vilket jag inte är. Men har man varit med en kille i sju år så vet man ganska mycket om fotboll.

Iallfall ville bara tacka Talar, Dzana och Pers för idag. Du Talar är så klok då det är inte klokt =) Nej men asså råden du ger är inte som alla andras, man tänker efter och tänker "Shit hon har rätt." Jag är glad att du finns i mitt liv. Även fast vi ses så sällan så vet jag att du finns där för mig och att jag kan säga allt till lilla dig.

Imorgon ska jag träffa lilla Emelie och Evelina. Det kommer att bli så kul och självklart kommer jag att ta massa kort.

Bye bye darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0