Tjena Tjena

Hopp då är man hemma igen. Har slängt mig på sängen, knäppt upp dom trånga jeansen och muntrat upp mig själv med lite choklad. Det är alltså inte hela världen. Det kommer mer chanser hela tiden, hela livet. Nu är det bara att se framåt och hoppas på det bästa.

Ville verkligen inte jobba idag och det borde jag fan inte ha gjort heller! Hahaha, vi hade sååå mycket att göra så ingen hann ta någon rast. Men men vi klarar ju allt på våran avdelning :)

Nu ska jag iallfall försöka sova lite för ikväll blir det DISKO!!! Woho. Eller ja inte barn disko för er som undrar utan en fest i en lokal men i och med att jag längtar tillbaka till när jag var 10 år så kallar jag det disko! Så nu måste jag testa lite kläder och Perso skulle ju vara lite extra sexig idag med shorts så nu har man ju lite press på sig, hehehe.

Bye bye darlings!

Korten kommer upp som vanligt imorgon ;) men skulle det ske ett mirakel så redan ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0