Ursäkta

Vet att jag inte uppdaterat som vanligt men jag har ärligt talat inte orkat. Efter jobbet igår så åkte jag hem till svärmor som hade gjort en underbar lasange till mig. Sedan tittade jag och baby på Jumper. Den var OK. Liiiite för överdriven för mig. Men Joco var helt förtjust i den! "Tänk om vi också kunde teleportera vart vi ville?" Sötis.

Jag har haft en helvetesmorgon på jobbet. MÅSTE BYTA JOBB! eller börja plugga...men jag känner att jag inte har någon ork för att sätta mig vid skolbänken igen. En till tjej på jobbet slutar nu i slutet av månaden, så nu är vi bara två unga tjejer kvar på jobbet. Så tråkigt. 

Idag slutar jag iallfall kvart i fyra så efter det ska jag övningsköra och sen får vi se vad lila jag hittar på. Kanske ta en fika med någon?

Bye bye darlings! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0