varför?

Jag har försökt sova sedan jag sa att jag skulle SOVA, men icke sa nicke. Jag kan inte sova. Mina ögon kliar och är så röda så när baby kommer hem med lite pizza till mig kommer han se helt förskräckt ut och fråga vad det är med mig. Han är så söt när han tror att jag är ledsen. Han gör världens ledsnaste min och tar ner underläppen så där, ni vet! Min söta lilla sak.

Jag vet iallfall vad jag ska ha på mig så nu kan ska jag bara ligga kvar i sängen tills det är dags att göra iordning sig. Lite fundation och mascara sen är det klart!

Jag ser in i framtiden och jag ser en riktigt lyckad kväll. Jag plus en kommer att bli folkets irritationsobjekt på festen plus att två av mina vänner inte kommer att känna av sin "nu måste jag sluta dricka" gräns, yes, och nu var det två av mina VÄNNER alltså inte jag...

bye bye darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0