Vem har bitit mig?

image134

image135

Ser nästan ut som en femma, men det är bara fyra bett. Ush jag vill inte veta vad som fanns i min säng i natt och bet mig. Jag HATAR insekter. Jag får hjärtklappningar och kan börja gråta om jag ser en spindel. Som den här spindel häromdagen:

image136
Så fort jag såg denna hemska insekt så började hjärtat slå snabbare. Jag skrek på Josip, och jag kände mig väääldigt töntig. Men hade han inte dödat den hade jag inte kunnat sova på natten. På ett sett hatar jag sommaren pga av alla jävla insekter som letar sig in till mig. USH!!! Jag tror jag ska dö när jag träffar på en insekt. Jag ser sjävla insekten hoppa mot mig och sånt. Neush va jobbigt.

Det blev ingen körning idag. Vi ska ta en dubbel imorgon istället. Tittar just nu på Våra bästa år och Marlena har nog fått i sig demonen igen. jag blir så rädd. Jag frågar joco om vi ska byta men nej han vill titta på henne och höra hennes hemska skratt. Att hon ens vågar göra en sådan roll. Hade ALDRIG; ALDRIG; ALDRIG spelat en roll som demon. För inga pengar i världen. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0