Bilderna

Har precis kommit ut från duschen, vad är inte bättre än en dusch dagen efter man har festat? Man känner sig som ny igen!

Trodde att det skulle ta evigheter att städa undan här hemma efter igår, men Joco tog dammsugaren och dammsög hela lägenheten medan jag plockade undan och diskade. Allt detta på en timma, vi är ett riktigt bra team jag och min baby.

Och jag älskar honom mer för varje dag. Jag älskar att han inte är som de flesta killarna i hans umgänge som inte hjälper till hemma. Jag älskar att han också vill hålla sitt hem rent och att han inte är en sådan där äcklig gris som slänger allt överallt och inte plockar efter sig. Jag älskar dig min lilla bumbibjörn!

Kikkson och Dzana är på väg hem till mig för att äta smörgåstårtan som är kvar från igår. Hoppas vi kan hitta på nåt roligt sedan.

Lite bilder från igår:

 Herregud kolla in våra miner, kan någon göra fulare miner fyfaan!

    <<<<<<love you my baby girl

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0