Min dag idag!

Hallå så!
Vilken underbar dag jag har haft idag.
 
Emelie ringde och väckte mig 11:30, "Men helvete Natalie sover du än? Har du inte sett vilket fint väder det är ute??!!"

Så jag for upp ur sängen och hade ångest för att det var så sent. Jag gick upp, duschade och så kom Persida och så gick vi och mötte Emelie och Evelina.

Vi åkte och åt lite på kina krogen och sen åkte vi hem till Persida och satt ute och solade resten utav dagen. Och SHIT vilken färg jag har fått! Eller ja färg och färg den kommer la imorgon just nu är man ju lite röd-brun-bränd, hehehe!

image384
image385
image386 image387

     

Tack tjejer vilken uuunderbar dag! Love you

Nu ska lilla jag fortsätta med städningen här....

byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0