Onsdag

Hej alla glada! Kom hem sent igår så jag orkade inte blogga.

Var ju i stan med Dzana och letade efter klänningar. Hon hittade en jättefin klänning och jag hittade ett par skor istället, så dom ska jag ha med klännngen jag fick låna från Zorica på jobbet.

Sedan efter stan åkte vi till min familj på Hisingen. Min moster fyllde år så hela familjen samlades för att fira henne. Dzana och Josip är också familj så de va också med. Vi hade det jätte trevligt, satt ute i trädgården till ca 22:30 och drack vin och åt massa gott.

   

Jag, Dzana, Syrran                                          Kusin Bella och vän Pancha


   
Mamma och vän            Mami                     Födelsedagbarnet


   
Moster Mimi


Så glömde ju självklart mamma köpa ljus till tårtan så det fick blide här ljusen istället. En riktig "tårta chilena a la bonde"

Nu ska jag äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0