vilka minnen

Hallå kära vänner!
Vilket underbart väder det har varit idag. Men tyvärr så jobbade man men det är lugnt är ledig nu i tre dagar så vi får hoppas på att det fortsätter att vara fint.

satt och tittade på gamla bilder och titta vad jag hittade:

       

fan nu saknar jag faktiskt mitt långa, fina och friska hår! må den idioten som förstörde mitt hår brinna i helvetet! hade det inte varit för honom hade jag inte behövt klippa bort allt...jaja, nu får vi bara vänta och se, nu sist jag klippte mig sa min frisör att det värsta nästan var borta, skönt....

på bilderna är det jag, syrran och josip som sätter på en delfin, hahaha

byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0