Arbetskamrater

Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har varit helt OK. Det var en stressig dag på jobbet men samtidigt en väldigt rolig dag. När jag kom runt tre så satt alla tjejerna+Johan och målade naglarna. Eller ja, Johan målade naglarna på alla. Han är duktig han. Nästa sak han ska få göra om jag får bestämma är att rulla upp håret på tanterna. Tror du att du lyckas Johan lilla?

Johan målar naglarna på Zorcia

Vi åt en god tårta, det var en vårdtagare som fyllde åt. Grattis

Här skålar vi med kaffe

A-B, Tess, Jag och Johan lilla

Nasrin och Zorcia min lilla favorit



Jag ser hemskt trött ut på bilderna. Och blek är jag också. Ush och osminkad är jag också, ush! Nu ska jag dricka upp mitt te som Tess rekommenderade mig att dricka. Vi får hoppas på att det ger resultat. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka hemska bilder!!! Jag vill inte vara med, inte äns på jobbet får jag vara normalJag har sett Johan lägga upp håret på tanterna förut så han klarar nog det.

2008-11-27 @ 22:47:20
Postat av: Anonym

Vilka hemska bilder!!! Jag vill inte vara med, inte äns på jobbet får jag vara norma:( Jag har sett Johan lägga upp håret på tanterna förut så han klarar nog det.

2008-11-27 @ 22:49:36
Postat av: natalie

moahahahah det blir ditt straff för att du inte kom och gjorde mig sällskap, staxkars lilla mig :(

2008-11-27 @ 23:25:22
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ja ok. Jag behöver inte vara hemma alls...Mina föräldrar tror ju att jag har flyttat hemirfån. Skratta du bara!!! Du ska få ditt straff också... He he

2008-11-27 @ 23:36:40
Postat av: Tess

Ok gumman

1.skala ingefäran o finriv den.

2. Blanda i honungen så smakar det bättre.

3.båda skall dricka denna dryck morgon o kväll.

Och jo, tack för en super skön o kulig dag.

Puss ses snart

2008-11-28 @ 00:30:21
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: ards

Människor kommer in I ditt liv av en orsak, för en period eller för resten av livet.

När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur du skall förhålla dig till denna person.



När någon kommer in I ditt liv av en orsak, är det oftast för att fylla ett behov du har uttryckt. De har kommet för att hjälpa dig genom en utfordring, för att ge dig vägledning och stöd. För att hjälpa dig fysiskt, känslomässigt och spirituellt. Det kan verka som om de är sända från himlen, och det är de!



De är där för det du behöver dom för. Så plötsligt, utan att du gör något fel eller på ett till synes opassande tidpunkt, kommer denna person att säga eller göra något som gör att erat förhållande tar slut. Ibland dör dom, andra gånger lämnar dom dig.

Ibland provocerar de dig och tvingar dig att fatta ett beslut.

Det som är viktigt att förstå är att ditt behov är mättad, ditt öde är fullbordat, deras arbete är utfört. Den bön du skickade till universum har blivit bönhörd, och det är nu dags att gå vidare.



Några människor kommer in I ditt liv för en PERIOD, för att det är din tur att dela med dig, att växa eller att lära. De ger dig en upplevelse, lugn eller bara får dig att le! J Kanske lär de dig eller visar dig något du aldrig gjort förut. Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av glädje. Tro på det* Det är äkta! Men bara för en period.



Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga upp för att få en solid känslomässig grund. Ditt jobb är att acceptera läxan, älska denna människa och använda det du har lärt I andra relationer och områden av ditt liv.



Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt.

2008-12-02 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0