Den som väntar på något gott....

 
Tro mig det är värre än vad det ser ut!

Ja den här fina, höga smutsiga diskhögen väntade på mig när jag kom hem för en stund sedan. Trevligt värre. Jag vill ha en diskmaskin! Nu när C och jag jobbar som vi jobbar så hinner ingen av oss ta hand om hemmet. Det ser verkligen ut som hej kom och hjlp mig här hemma. Men jag ska nog fixa detta. Ska sätta på lite musik och börja diska.

Min dag har varit lite sådär konstig. Blev väckt utav Zorica tio över ett (?) jag sprang till duschen och sprang till bussen och sprang till mötet vi skulle ha klockan två. Jag hann. Men sedan började jag må jätte dåligt. Kände mig yr, knäsvag, illamående och svimfärdig. Ush det var verkligen inte roligt. Mina fina arbetskamrater tog hand om mig. Z gjorde smörgåsar till mig och Fatmire gav mig apelsinsaft. Men icke sa nicke det blev inte bättre. Mådde lika dåligt hela kvällen tills jag kom hem och fick träffa C :). Då mådde jag genast bättre. Tänk er vad kärleken kan göra...

Nu ska det diskas här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman ja känner igen den där jääääääävla disken önksa er en diskmaskin tillsamman utav er anhöriga.

Iaf du, kolla instavningen av Fatmire = Fat Mire.

Låter som Fet Beundrare asg asg Puss på dig sötnosan där.

Tack för en skitkul kväll.

kramen

2008-11-26 @ 22:43:09
Postat av: Emelie

Åh herregud!!! Önska dig en diskmaskin av hela släkten eller åt minstonde bidrag till en haha shit vilken hög... Ta emd dig lite disk hit så kan min amskin ta hand om det åt dig haha



Vi måste ses faan älskar dig pusspuss

Förlåt för att jag glömde ringa igår.. fullt upp hela tiden.. Te amo

2008-11-26 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0