Kvällsmys med C

Det blir en lugn kväll för min del. Vad ska ni hitta på? Det känns som att klockan bara är åtta eller nått bara för att jag har sovit så länge idag. De ringde in mig från jobbet idag och de ville att jag skulle jobba extra men nej fan behövde vara ledig idag för att umgås med C och storhandla. Nu är kylskåpet sådär härligt fullt och magen min är mätt efter den goda maten jag lagade. Idag var det nog första gången jag blev 100% nöjd med maten jag lagade. Det blev iallafall kött med ris och en blandning av stekt potatis, lök och morot. Till det hade jag också broccoli. Mmmm gott. Jag börjar bli hungrig igen. Nu ska jag försöka slita bort C från datorn.

Trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0