Life's a bitch

Ja ibland undrar man varför man måste gå igenom dessa svåra stunder i ens liv. Varför kan man inte bara få njuta utav allt det fina och få ha frid och fröjd? Varför väljer man fel väg ibland eller är det så att man själv bestämmer sig för att gå vilse? Man prövas och prövas hela livet. När kan man komma till en punkt då man får andasut och bara vara och slippa allting? Vem är det fel på egentligen? Är det fel på mig eller människorna runt om mig? Jag har alltid varit den som har varit vaksam och försiktig med allt och alla. Men den här gången var jag inte det. "Låt inte din rädsla ta över, ta risken" hörde jag mig säga. Och jag tog risken och här sitter jag idag. Jag vet inte vad jag ska göra men däremot vet jag vad jag vill göra, men jag vet inte vad som kommer att hända. Snälla, låt mig hitta rätt väg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0