Måndag igen

Hej på er. Hur var eran helg? Min var hur mysig som helst. På fredagen hade vi filmkväll hemma med C och hans vän Miguel. JAG tittade på en skräckfilm! Hallå eller! Jag? Nej jag kan fortfarande inte tro det. Ha ha ha. Senaste skräckfilmen jag såg var Tandfen och det var typ fem år sedan? Efter den lovade jag mig själv att inte titta på någon mer skräckfilm. Men C lyckades övertala mig och där låg jag med filten över ansiktet och svor för mig själv för att C hade övertalat mig. Men vet ni, jag klarade av att se på hela filmen förutom någon scen i slutet som var ganska så äcklig. Vi såg på Mirrors och jag har inte haft några mardrömmar efter den. Det kan bero på att C pratade under hela filmen och berättade vad han trodde skulle hända. Typ "Nu kommer den här äckliga musiken så snart händer någonting som ska skrämma upp oss." Då tog jag filten över ansiktet och täppte till öronen. Jag är så stolt över mig själv. Ni får tycka vad ni vill. Jag är en tönt, jag vet.

På lördagen kom Zorica hem till oss med en hemlig person. Vet inte om jag får säga vem det är så jag håller det hemligt. Jag lagade mat som smakade lite sisådär och så drack vi massa gott vin, spelade sällskapsspel och sjävklart så sjöng vi lite. Jag utklassade alla, of course. Ha ha ha.

Igår var jag med min Banana hemma hos henne. Det var länge sedan det. Vi bara låg där i hennes soffor och pratade om livets stora frågor. Det var härligt att få vara med Dzana, hon gör mig så glad. Och för att inte prata om hennes mamma. Hon kallar en tupp för "kycklinges man". Ha ha ha ha ha!

Shit det här blev en riktig uppdatatering det här. Vi hörs senare. Måste jobba nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha Glöm inte gordanas p-piller = anti baby piller hahahahahahaha Älskar dzanas mamma

2008-11-17 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0