På jobbet

Sitter här i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Jag är väldigt bra på det va? Jag är i alla fall otroligt trött, försov mig imorse jag brukar inte vara den som gör det. Ångest.

Igår kväll kom Zorica hem till oss och vi bakade pizza och Zorcia köpte med sig en god tårta vi tog som efterrätt. Det var riktigt trevligt och mysigt. Sedan övertalde jag henne till att sjunga lite med mig på singstar. Hon och C sjöng "Det gör ont" och vi skrattade så mycket för att C verkligen sjöng med inlevelse. Dom säger ju att låten egentligen handlar om analsex, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Tess

Men du........då tycker ja att den lilla tösa biten skall komma hem o hälsa på tant Tess se du.... vet du va... ja har me singstar ;P

PS. Lite pics från eran lghten skulle ja vilja ha nu du...

Kram o smek

2008-11-10 @ 22:24:50
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: Tess

Men du........då tycker ja att den lilla tösa biten skall komma hem o hälsa på tant Tess se du.... vet du va... ja har me singstar ;P

PS. Lite pics från eran lghten skulle ja vilja ha nu du...

Kram o smek

2008-11-10 @ 22:25:44
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: Emelie

Glöm inte att vi ska ses i veckan!!! Älskar dig!!!

2008-11-10 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0