På jobbet

Har lite rast just nu så jag tänkte blogga lite så. Har jobbat med Mariam och Vanessa (inte min syster) idag. Det har varit en väldigt intensiv men lugn dag. Längtar hem till C som säkert ligger och sover gott. Jag är så avundsjuk på dig nu bebisen. Snart kommer våran andra partner in crime nämligen Zorica. Skynda dig!

Ja ja, jag är helt okoncentrerad nu då Mariam här sitter och pratar med mig och skrattar högt. Så jag bloggar mer hemifrån ikväll när jag är ENSAM utan Mariam. Åh nu sjunger hon också, jag dööör. Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Miriam inte MARIAM NATTA

natta du dör inte.. skulle precis tappa min tand nu vaa heeeemskt (oj va konstigt de låter)

puss på dig natta neggativ ska man inte vara men positivitet kan göra dig myyycke gladare o myyycke piggare (kram)

2008-11-23 @ 12:00:12
Postat av: Natalie

MARIAM du är alltid MARIAM för mig. Så är det bara. gå till tandläkaren jag vet att det är dyrt men socialen kan hjälpa dig puss på rumpan

2008-11-23 @ 12:04:17
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: Miriam

haha glöm de!! Ps sitter här hemma o spelar PS med kikki som vanligt (usch va arg jag blir!) =(

2008-11-23 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0