Två timmar senare...



Härligt härligt. Äntligen har jag diskat färdigt. Händerna mina ser ut som händerna på en 80-åring så här ska det smörjas rejält! Jag var tvungen att ta två pauser för att ta igen mig och passa på att röka och sitta lite. Men fyfan vad det känns härligt. Nu är det bara resten utav lägenheten kvar...

Jag tar väldigt lång tid på mig när jag diskar utav två anledningar:  Jag vill att det ska bli riktigt rent och så passar jag på att tänka medan jag diskar. Jag står där lyssnar på skön old school eller salsa och så tänker jag så att det knakar. Idag tänkte jag på jobbet, på C, på julklapparna (ångest) och på hur livet kan förändras på en minut. Alltså nu ska ni inte tro att jag aldrig tänker hahaha men diskningen ger mig mer tid åt att tänka. Nej fan nu ska jag inte tråka ut er mer. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0