Vi tre





Jag är så glad att jag har dessa tjejer på jobbet. Ni förgyller verkligen alla mina dagar på jobbet. Mariam som alltid är så positiv och Zorcia som alltid lyssnar på mina bekymmer. Åh, hur orkar du egentligen med mig?

Det var som sagt en bra dag på jobbet. Jag var nära att gå hem måste jag erkänna. Anledningen till det var att jag hade mensvärk och det gjorde så fruktansvärt ont. Det roliga var att vi alla hade det så vi gick alla runt och hade ont och klagade. Ha ha ha. Nu måste jag gå och natta C. Må så gott ni kan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

The sofa is out of date, the room sees boringly out, the atmosphere in the room is objectionable, but due to Z: s presence in the room everything sees different out. She helps at also to consider the reality on a more delicate ways.

2008-11-09 @ 17:28:01
Postat av: Anonym

Hey Mr. no name .. I´d appreciate it if you stopped commenting on my girls (yes, MY girls) looks and such. Other then that, have a nice day

2008-11-09 @ 20:19:37
Postat av: Anonym

Eheheheheheh . okey som du vill

2008-11-10 @ 14:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0