Ett smygfoto

Nu kommer hon hata mig men men...I och med att hon inte vill vara med i min blogg var jag tvungen att smygfota henne. Jag respekterar inte alls hennes åsikt. Men jag tycker om dig väldigt mycket. Hahaha.

Zorica diskar och har sig i köket på jobbet. Hon är så duktig. Hon är den perfekta hemmafrun. Både bra på att städa och väldigt omtänksam. Shit det låter ju som att jag säljer henne här. Men visst är hon sexig s-e-x-i-g i sina arbetskläder?Hehehe.


Sexbomb

 

Kebabpizza och kladdkaka blev det idag. Underbart. Och ja, jag vet. Jag ser ut som hej kom och hjälp mig idag. Men det gör ingenting. Det är det bästa med mitt jobb. Jag kan se ut preeecis som jag vill när jag är där. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jag dööörrr!!!

Kom inte till jobbet på månadag...det bättre att du sjukskriver dig. Hehe...När gjorde du detta???

2008-10-16 @ 22:29:51
Postat av: natalie svarar:

jooo jag måste konmma för din skull! allt för din skull min lilla vän. Jag gjorde d ida. hehehe

2008-10-16 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0