Fredag

Hur mår ni mina kära läsare? Jag mår bra. Är lite trött på det här med tapetseringen bara. Men bara lite. Vi är i alla fall färdiga med vardagsrummet nu. Det blev riktigt nice. Och med de nya sofforna ser det verkligen lyxigt ut. Nu behöver vi bara en ny matta och nya gardiner samt nya gardinstänger. Sen är allt peeerfekt!

  Nya soffan, kass bild. Visar upp en ny bild när allt är färdigt.


Herregud vad vi höll på med sofforna igår. Vi visste inte hur vi skulle få upp de till lägenheten. Hissen är ju inte så värst stor och en kille och en svag tjej plus en stor soffa är ingen bra kombination. Stackars C som han fick kämpa igår. Jag kunde ju inte göra så mycket så svag som jag är. Men vi lyckades TRYCKA in soffan i hissen och C stod under den helt klämd och jag fick springa upp till femte våningen och konditionen är ju verkligen inte på topp. Hahaha. Vad jag skrattade när vi äntligen fick upp soffan. Men det gick bra. Det är du och jag mot alla odds älskling.

Lite bilder:




Mamma, papi, C

byebye darlings

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snyggt !!!! Faan visste inte att ni skulle köpa ny soffa??

2008-10-11 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0