Godmorning!

Ush ush ush vad jag sov dåligt inatt. Glömde täcka för våra fönster i sovrummet så jag har haft solen på mig hela morgonen. Inte roligt. Har världens huvudvärk. Nog om det.

Fredag idag. Vad ska ni hitta på? Jag har precis börjat tvätta, ska göra kalops idag och sedan på kvällen ska jag titta på Idol. Det är mina planer idag. Och jo ja visst, glömde ju tapetseringen. Den ska vi hålla på med hela helgen. Trevligt. Jag är faktiskt trött på den nu. Vill bara bli färdig. Nej nu måste jag gå och göra lite frukost till mig och min papi (morfar).

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: TesSecret

meeeeeeeen då.....är det någon som är gravid måtro???

Eller e de framtidens blivande morfar??

Puss sockersmulan

Tess

2008-10-17 @ 15:16:48
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

hahaha neeej , asså det är min morfar men vi kallar han papi typ pappa ;) hehehe

2008-10-17 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0