Hemma

Vilken bra dag jag har haft. Fick träffa min älskling Evelina och lilla Emmy. Hade inte träffat de på över en månad. Först träffade vi Zorica en stund. Sedan åkte vi hem till Emmy där hon lagade mat till mig. Korvstroganoff it was. Mycket gott. Emelie är en underbar liten kock. Sedan satt vi bara där och skallrade lite allmänt så om allt och alla. Vi är riktiga skvallerkärringar jag och Emmy. "Nått nytt som har hänt? Inget annat som har hänt?" Men alla säger väl så när de inte har setts på ett tag. Evelina var stor och fin och blir bara vackrare för varje gång jag ser henne. Älskar dig min lilla tjockis.



              var vänlig märk skillnaden på mina mörka ögon och hennes underbart ljusa ögon.tack   




Så det var det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0