Lär känna mig bättre

Snodd lista:

Vad heter du?
Natalie
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Vita (arbetsbyxor)
Vad lyssnar du på just nu?
Zorica som håller på på den andra datan
Vad gjorde du igår kväll?
Tittade på Sverige mot Portugal med C och hans vän
Vad var det sista du åt?
Två smörgåsar imorse
Hur är vädret hos dig just nu?
Fint fint massa sol!
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
C
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen
Hur mår du idag?
Är lite trött och väldigt hungrig
Vilken är din favoritdryck?
Vatten
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Vin, vitt ska det vara
Favoritsport?
Dansa?
Vad har du för hårfärg?
Mörkt brunt nästan svart
Vad har du för ögonfärg?
Mörk bruna
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång
Antal syskon och deras ålder?
Syrran Vanessa 25 år
Favoritmånad?
Juli
Favoritmat?
Pommesfrites
Senaste filmen du såg?
Minns inte.
Favoritdag i veckan?
Beror på vart jag befinner mig på mitt sex-veckors-schema
Favorithobby?
Sy kläder även fast det var ett tag sedan nu.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Kanske
Favoritlåt?
Har massa favoritlåtar
Sommar eller vinter?
Sommar
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande tills döden skiljer oss åt. Moahahahaha!
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad med nötter
Hur bor du och med vem/vilka?
I lägenhet med älsklingen
Vad läser du för böcker?
Allt som har med drama och kärlek att göra
Hur ser din musmatta ut?
Har inte någon, har ju min lilla laptop
Favoritsällskapsspel?
Finans
Favorit data/tvspel?
Super mario och yoshi
Kan du nudda din näsa med tungan?
Nope
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nope
Är du romantisk?
Jag vill ju vara det
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja! Har aldrig känt mig lyckligare än vad jag är just nu.

Sådär kära vänner nu ska Natita jobba igen.
Må så gott ni kan, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0