Orättvisa på jobbet

Jag är så jävla förbannad. Fan fan fan säger jag bara. Och jag tänker inte ursäkta mig för språket jag tänker använda i detta blogginlägg. Idag när jag kom till jobbet så möttes jag utav en gråtandes arbetskamrat som berättade att hon skulle vara tvungen att flytta på sig pga en man på jobbet. Varför fan ska hon flytta på sig? Det är ju honom det är fel på. Det är han som stör sig så jääävla mycket på henne och tycker att allting är så jävla fucking jobbigt. Det är han som jämt är sjuk och det är han som går tidigare från jobbet och det är han som tar rast i över en timma och det är han som har gjort så att man inte vill gå och lägga sig i personalrummet för där ligger fan han varenda JÄVLA dag!

HAN klagar på henne när hon inte är på jobbet. Men när hon väl är här så klagar han ändå! Jag menar hallåååå bestäm dig. Vill du ha henne här eller vill du inte ha henne här. Du kommer fan inte klara dig utan henne. Jag vill bara se dig om några veckor när du har fullt upp med allt. Varför ska du bry dig om när hon är sjuk eller går hem tidigare, är du hennes chef eller??? Fan fan fan. Ser ni hur fucking feg jag är? Måste skriva ner allt jag skulle vilja säga till honom. Men jag kan fan inte säga allt detta till honom det skulle bli kaos här på jobbet. Men jag vet att sååå många ändå håller med mig men som sagt alla är vi fega. Det är ingen som vågar öppna sin käft här på jobbet så det är bättre att hålla käft. Jävla skit asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0