På jobbet

SItter här på jobbet och tråkar ut mig. Det var kaos kaos kaos här imorse. Det fattades personal och en kille jag skulle jobba med fick springa till en annan avdelning. Som tur var så kom min arbetskamarat som var ledig idag, tack tack tack! Hade inte klarat det utan dig! Börjar låta som en tant som jobbar här. "Hej hej hej". Hahaha. Ni som jobbar här förstår...

Jobbar till fyra idag sedan är jag ledig imorgon. Ska träffa lilla Evi och Emmy imorgon och troligtvis Khanem. Min lilla sötis Evi har jag inte träffat på över en månad hon måste vara riktigt stor nu mitt lilla troll. Har faktiskt inte hunnit göra så mycket på sistonde. Har inte hunnit träffa någon. Har fullt upp hela tiden och nu är det ju det här med tapetseringen. Det känns som att vi aldrig kommer att bli färdiga. Men när vi väl blir det kommer det att bli riktigt nice!

Nej nu ska jag äta min mat jag har med mig till jobbet: kyckling, potatissallad och vitlöksbröd. Mums!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0