Stressigt värre

Hur är det med alla? Jag är så otroligt stressad just nu. Måste hinna med massa saker innan den här dagen är slut. Är hemma med Papi nu och vi håller på att göra färdigt hall nr 1. Jo, jag vet vi har varit väldigt långsamma med tapetseringen men både jag och C har jobbat och vi vill inte ha Papi här jobbandes själv stackan.

Just nu tvättar jag, måste hinna laga mat, sedan ska vi storhandla, köpa present till Miki, försöka hitta två maskeraddräkter till imorgon och hämta ut biobiljetterna till Max Payne ikväll. Fuck får ont i magen nu. Nej men detta klarar jag. Eller....?

Jodå.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste att du var väldig ledsen senaste dagarna...visste inte att du kände så. Hoppas att du mår bättre idag:)Det va mycke du hade på gång!!! Men du klarar det... Och känslan efteråt när man har avklarat allt känns bra.

2008-10-24 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0