Stressigt

Herregud vad vi håller på här hemma. Fötterna gör sååå ont. Har inte ens lika ont i fötterna när jag jobbar. Gud asså. Nu är vi nästan färdiga med vardagsrummet. Jag är så duktig. Nu vet jag hur man tapetserar. Vet allt. Vet hur man spacklar, målar och ja allt. Bilder på vardagsrummet kommer imorgon. Har ju bara min mobil att ta kort med nu och den är ju värdelös nu när det är mörkt. Lite bilder jag hann ta i måndags:









 
Så här ser de nya tapeterna ut i vardagsrummet. Riktigt snygga till våra svarta möbler. Nu måste jag springa till tvättstugan. Hoppas ni alla mår bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag sa ju att han skulle välja likande dom vi har :-) GOOOD TASTE!!!!

2008-10-11 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0