Svaret



Ja jag fick ju en kommentar till slut.

Inte den kommentaren jag förväntade mig men men. Fick frågorna vad som hände med Josip och hur jag träffade C. Jag vet att ni har väntat otåligt på svaret på dessa frågor. Tänker inte gå in på några detaljer och jag ska göra detta väldigt enkelt för oss alla inblandade. Det tog slut mellan mig och Josip för att som ni vet så var vi tillsammans ett ganska bra tag och vi växte helt enkelt ifrån varandra. Sedan träffade jag C en kväll då jag var ute med mina vänner och det var nog ödet som förde oss samman för att sedan dess har vi hängt ihop och som ni har märkt (om ni har läst min blogg grundligt) så har det blivit väldigt seriöst mellan oss.

Sådär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!



jo man undrade varför det tog slut, men man våga aldrig riktigt fråga hehe.

Jag är i allafall glad för din skull att du fann lyckan snabbt =D.

2008-10-20 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0