Uppdatering

För att muntra upp mig lite stack C och jag till Linnestan och käkade där. Mycket gott och väldigt mysigt. Vi promenerade ner till bilen och det var hur mysigt som helst att gå där och känna den kalla luften och få se alla dessa fina löv med alla dessa fina färger. Idag mår jag bättre än igår, för er som bryr sig. Jag har har alltid varit en känslig person men att vara så känslig som jag var igår är bara för mycket. Det är skitjobbigt att vara så här känslig. Gråter för allt gör jag, ush. Kan det vara hormonerna som spökar tro?

Nu ska jag mysa till med c

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har aldrig fått känlsan av att du är känslig. du har alltid sett så stark ut med mycket självförtroende. Men vill säga att jag förstår det, jag är precis lika dan

2008-10-22 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0