Vad säger man?

Vad säger man när folk säger "Vilka långa ögonfransar du har eller vilket tjockt/långt hår du har"? Säger man jag vet eller tack? Självklart låter tack mycket bättre än jag vet men vad är det man ska tacka för egentligen? De säger ju inte vilka fina ögonfransar du har eller vilket fint hår du har. Eller ska man tolka det som att de menar att det är fint när de säger vilket tjockt hår du har? När de säger vilket tjockt hår du har kan de ju också mena "typ gå och klipp dig och tunna ut håret lite, ditt hår är för tjockt!"
Äh jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ääähh du ska inte BRY dig om vad folk menar ! Du kan inte veta om folk tycker det är snyggt eller bara "tjockt" (och du kan inte få veta heller om du inte frågar dom)

Det viktigaste är väl att du kan se dig i spegeln och tycka att du är nöjd. Jag gillar mitt hår, skulle dock vilja ha lägre hårfäste som Italienarna.

Ses på kneget!

2008-10-14 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0