Avslappnad

Har precis tagit ett skönt och avkopplande bad. Kände verkligen hur jag slappnade av och kom på mig själv med att stöna (!) Hahaha, nej men det var så skönt så där stönade jag lite för mig själv när jag klev i. Gud, vad pinsam jag är.

Orkade inte hålla på med bloggen. Får försöka ta tag i det imorgon om det finns tid. För imorgon ska vi iväg och köpa tapeter till lägenheten! Woho! Som sagt så har C fått bestämma över hur vardagsrummet ska se ut och lilla jag ska bestämma hur det ska se ut i sovrummet. Jag vill fortfarande ha någon fin varm färg i rummet. Hittade den här bloggen när jag höll på att leta efter inspiration: http://svartpeppar.blogg.se/. Magisk sida. Det finns så mycket fint där! Åh!

Nej ska nog fixa lite käk nu och sätta mig framför TV:n. Det är en sån dag idag. Har bara diskat en gång idag. Det är en sån dag idag. Behöver diska, men nej, det är en sån där slapp dag idag. Skönt.

Ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: Kalle

kul att man hittade sin gamla sida svartpeppar i detta inlägget :)

2010-12-05 @ 22:08:20
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0