Göttans

Hallååå kära läsare! Vilka sena uppdateringar det har blivit denna veckan. Beror på jobbet vet ni! Hur mår alla då? Jag mår underbart. Nu är jag ledig i tre dagar och det är C med. Hur underbart är inte det. Ska få mysa med min bebis hela helgen. Underbart. Ni märker väl att jag tycker om att repetera mig med vissa ord, ja ni, det är jag det. Hehehe.

Gud vilket bra humör jag är på. Visst är det härligt att se mig så här? Hahahaha. Nej, ush.

De har bommat igen våra soppnedkast i våran svale så nu måste vi gå ut för att kasta våra soppor, sortera dom och skit. Ush vad jobbigt, men ack bra för miljön! Tyckte att ni skulle veta det.



Nu ska jag försöka hitta en låt på youtube.

TE AMO MI VIDA, MI AMOR, MI PRINCIPE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0