Onsdag

Ny dag, nya tag. Känner mig så otroligt trött. Visst klagar jag jämt och ständigt på att jag är trött? Tänk om jag har någon obotlig sjukdom som dom pratar så mycket om på aftonbladet? Ville inte gå upp ur sängen när klockan ringde klockan elva. Men men det är ingen annan som kommer att tvätta kläderna åt mig så jag tvingade mig upp ur sängen.

Idag skulle jag och C egentligen åkt iväg och kollat på tapeter och målarfärg till lägenheten men han sover så sött. Vill inte väcka honom, vi får väl ta det nästa vecka istället. Jag vill ha en sensuell och varm färg i sovrummet typ rött,  men han säger att det kommer att se ut som ett rum man spelar in porr i.  Men vi har nu kommit fram till en lösning, han ska få bestämma hur vardagsrummet ska se ut medan jag får bestämma hur sovrummet ska se ut.

porrrum it is! (jag hittar på mina egna ord ibland, men visst förstår ni?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0