På jobbet

Hej på er!
Idag sitter det en mycket gladare Natalie framför laptopen (ja den lyxen har vi faktiskt på jobbet). Morgonarbetet gick bra, jag mår bra, magen mår bra (mätt) och jag fick äta frukost med C som var en underbar start på dagen. C skämde bort mig lite där imorse. Min prins.

Såg på de nya Heroes avsnitten igår. Gud vad spännande. Jag ser verkligen fram emot den här säsongen. Och Prison breaks nya avsnitt har ni väl inte heller missat. Den här hösten kommer att bli underbar. Har massa serier att titta på. Weeds nya har ju också kommit ut, Halleluja!

Bara några dagar kvar till helgen och då börjar jag, C och papi med tapetseringen. Vi ska även röja i Cristians garderob och byta garderober med varandra, jag ska få en ÄNNU större garderob där mer kläder får plats. Alltså måste jag shoppa massa nya kläder då så att det inte ser så tomt ut i garderoben. Hihihi.

Hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0