Trött

Gud vad jag är trött. Jag känner mig helt utsiten, helt borta, frånvarande. Har en hög full med disk, allt här hemma ligger huller om buller och jag har ont i min fot. Kan det bli värre? Ja, jag skulle ju kunna börja spy, känner mig fruktansvärt illamående.

Efter att jag bloggade idag så gick jag upp från stolen och bara föll ihop. Min vänstra fot hade somnat så den bara vek sig och det gjorde sååå ont. Tror jag har fått en liten liten stukning. Tyck synd om mig!

Gjorde ungsbakad lax idag. Första gången jag gör lax. Och den blev super god. Fick ett recept från Tessan . Du är så grym va. Du skrev verkligen ner allt i detalj och jag lyckades. C var så mätt och belåten. Varför börjar du inte blogga lite smått om matlagning? Jag tror att många skulle uppskatta det, speciellt jag. Tack för receptet. Super duper gott!

Bye bye darlings!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej du sköna!!!

Fan va kul att du lyckades me laxen....nu e de bara upp till bevis smakprov på jobbet hehehehe

ja jag kanske borde visa några recept i veckan iaf...... där gav du mig en idé.

Puss gumman så ses vi imorrn.....

2008-09-30 @ 21:02:33
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0