Trött

Hur mår ni alla? Jag är jättetrött. Har jobbat i fyra dagar nu och är äntligen ledig imorgon. Men då ska det tvättas och städas. Åh, varför måste man bli vuxen och ta massa ansvar och laga mat och städa? Det är bara jobbigt. Vill vara typ elva igen. Då tänkte jag bara på killar och vänner. Hehehe, hemskt.

Har iallfall inte gjort så mycket dessa dagar. Jobbat, hemma och med C. Men idag tog jag min trötta kropp och tvingade med den till stan för att hitta något till C. Jag hittade ett x antal saker, vill inte säga för mycket. Älskling, du läser väl detta antar jag? Tänker inte säga nått! Moahahaha!

Men Gud vilka fina höst saker det hade kommit in i affärerna. Längtar till lönen så jag kan shoppa massa fint. Åhh, längtar!

Nej, nu måste jag gå, mamma är här och jag är väldigt osocial (ja, hon har diskat åt mig, min söta mamma...)

Byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0