Bara massa prat

Ha ha ha shit vad jag har blivit dålig på att uppdaterna här. Ja ja vad gör man. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Jag har jobbat som vanligt men det visste ni väl redan?

Föressten GI var det länge sedan man pratade om här. Jag går fortfarande på GI-metoden och befinner mig i den sista fasen. Den som gör GI till en livstil. Och japp än så länge så mår jag bra och håller mig borta från de snabba kolhydraterna. Jag har gått ner 3,5 kilo och ett antal cm runt magen och rumpan. Folk på jobbet har redan börjat se skillnad på mig och jag blir så glad! Alla mina byxor är för stora och hänger i rumpan. Ja då kommer vi till det jobbiga då. Nu måste jag ju köpa massa nya byxor...men det gör inget. Fem kilo till vill jag gå ner och sedan är jag nöjd. Just nu väger jag 60 kg och när jag väger 55 kg har jag nått min drömvikt. Nu måste jag bara trimma kroppen så ikäll blir det en lång promenad och lite striptease aerobic! Som tur är så ska C inte vara hemma, så jag kommer att kunna släppa loss rejält. Aldrig att jag skulle kunna dansa så framför honom. Medan Carmen Electra rör sig så där sexigt och snyggt i videon så rör jag mig som en stel pinne. Och jag är ändå från sydamerika, jag borde liksom ha det i mig...

Ha det nu så bra!
Nati.

Kommentarer
Postat av: FromTheLandBeyond134x

Jag vill läramig mer om GI ochs sånt kan du inte skicka några recept till min email ? Grazie..

2009-04-25 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0