CHE-Argentinaren

Vi var ju som sagt på bio och tittade på Che-argentinaren. Det är ju verkligen ingen gymnasiefilm som C säger. Nej ska man se den filmen ska man veta lite om Che och om vad han gjorde och varför. Om man ska göra en lång historia kort så hjälpte han Fidel Castro att få makten över Kuba. Filmen var jättebra även fast jag inte kunde någonting alls om Che (jag skäms). Det var mycket som man inte förstodd som nybörjare men som tur var så hade jag min kunniga man vid min sida som svarade på allt jag behövde veta.

Jag är så glad att jag träffade C. Tänk er att jag har gått runt i nästan tjugotvå år och varit okunnig. Jag har bara gått runt och tänkt på masa onödiga saker som tex vad man ska ta på sig nästa helg. Men lever vi i det här samhället med massa orättvisor så ska man fan inte nöja sig med det man får och låta politikerna göra vad fan de vill men en. Jag kan ganska mycket nu när C har lärt mig massor men jag har mycket mycket mer saker att lära mig. Han kan mycket min man och det är jag glad för. Jag liksom tänder på att han kan så mycket (lite för mycket information här kanske...?). Ha ha ha. Nej jag är som en svamp i C's sällskap, han har alltid någonting nytt att lära ut och jag suger åt mig all kunskap. Jag älskar dig min prins.

Nu ska jag bokstavligen slita loss C från datorn!
Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

Du är för rolig Natalie! Jag tror bara det är du själv som tror att du inte kan något, min uppfattning av dig är att du är en skärpt tjej, kunskap kommer med åldern ju:)

2009-04-04 @ 12:31:40
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0