En bra nyhet

Åh jag är så glad! En nära vän till mig har äntligen blivit gravid efter många års försök. Jag har fått en bild på henne och en liten flicka i huvudet som inte vill gå bort, så det blir tydligen en liten flicka. Åh så sött! Jag längtar efter att få se henne med sin lilla gravidmage, hon kommer att se så söt ut.

Nu väntar jag bara på C så vi kan åka iväg och storhandla. Vet ni? Idag märkte C att JAG luktade svett! Han la sig under min armhåla och sniffade på mig. Det var så pinsamt så, han tyckte bara att det var gulligt...nej usch. Jag minns inte sist jag luktade svett och att han av alla ska få känna den hemska lukten. Nej får väl byta deo nu. Men jag har läst att man "luktar" mycket när man använder GI-metoden, både från munnen och under armarna. Ja ja vad ska man göra. Snart kommer jag väl råka fisa framför C. Då ni, då springer jag ut och kommer aldrig mer tillbaka hem. Ha ha ha. Jag tycker inte om äckliga lukter, specillet inte om de kommer från mig och pojkvännen sitter bredvid. Har ni någonsin fisit och nästan spytt utav era egna gaser? Det har jag.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0